Ωράριο λειτουργίας για τηλεφωνική επικοινωνία : Δευτέρα - Παρασκευή 09:30 έως 16:00 || 231 220 90 91 ||

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κεντρικό Κατάστημα Αλεξανδρούπολης

 

Ψαρών 12-14 & Ειρήνης

Τ.Κ 68131

Τμήμα χονδρικής: 

 

Θεσσαλονίκη

Αθήνα 

Οι πελάτες χονδρικής του PCSHOP  ( Αθήνα – Θεσσαλονίκη ) διατηρούν τους ορούς χρήσης του PCSHOP, ταυτόχρονα μπορούν να απευθύνονται για τεχνικά θέματα και service αναφέροντας πάντα ( τηλεφωνικά / email ) τον σειριακό αριθμό των προϊόντων που έχουν προμηθευτεί.

Οι πελάτες χονδρικής του PCSHOP (CC-LIT Α.Ε ) έχουν την δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα τους 6 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα – Σάββατο) από τα καταστήματα PCSHOP Αθήνα : Κισσάβου 2, Τ.Κ: 183 46, Μοσχάτο και Θεσσαλονίκη :  Βόλου 5, Τ.Κ: 54249, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα ( Σάββατο 10:00 – 18:00 ).

Στοιχεία επικοινωνίας

BMAC.GR
BMAC.GR
ΨΑΡΡΩΝ 12-14 & ΕΙΡΗΝΗΣ
68131 - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΕΛΛΑΔΑ
Τηλέφωνο
231 220 90 91

Ωράριο Λειτουργίας
Δευτέρα - Παρασκευή 09:30 - 14:30


Φόρμα επικοινωνίας

FAQ - Τεχνικά θέματα
Γιατί δεν βλέπω τις κάμερές μου από την εφαρμογή Zsight;

Αν  έχετε αναλογικό καταγραφικό DVR ZMODO (960H) κατεβάστε την εφαρμογή MeShare (Android & iOS) και  συνδεθείτε με τα ίδια στοιχεία εισόδου ( ίδιο email & password ). 

Για τα ψηφιακά καταγραφικά NVR ZMODO κατεβάστε την εφαρμογή Zmodo ( Android & iOS ) και συνδεθείτε με τα ίδια στοιχεία εισόδου ( ίδιο email & password ).

Πώς μπορώ να υπολογίσω τα μεταφορικά της παραγγελίας μου;

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας σας και τον προοορισμό. Για να υπολογίσετε ακριβώς το ποσό, προσθέστε τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι, επιλέξτε “Αγορά” και συμπληρώστε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας.

Υποστηρίζετε αποστολή σε Κύπρο και εξωτερικό;

Το BMAC.GR αποστέλλει τα προϊόντα του σε όλο τον κόσμο. Η ένδειξη “Δωρεάν μεταφορικά” σε ορισμένα προϊόντα αφορά μόνο τις αποστολές σε Ελλάδα και Κύπρο. Η αποστολή στην Κύπρο γίνεται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής (express- 3 ημέρες, οικονομική-7 ημέρες), ενώ για τις υπόλοιπες χώρες αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η διαδικασία επιστροφής είναι η εξής και ισχύει για όλες τις περιπτώσεις( καινούργιο, προβληματικό, κτλ)

 

1)Συμπληρώνετε την φόρμα επιστροφής μέσα από το site μας ( “Ο λογαριασμός μου” → “Επιστροφές προϊόντων”). Είναι πολύ σημαντικό για μας να γνωρίζουμε από ποιον προέρχεται η επιστροφή και με ποια αιτιολογία, ώστε να φτάσει το δέμα σας με ασφάλεια και να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα. Η εταιρεία προσφέρει τεχνική κάλυψη μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το κατάστημά μας.

 

2)Αφού συμπληρώσετε την φόρμα και συμφωνήσετε με τους όρους επιστροφών, θα πακετάρετε προσεκτικά το δέμα ώστε να μην προκληθεί ζημιά κατά την μεταφορά του.

 

3)Η αποστολή όλων των επιστροφών γίνεται με παράδοση εταιρείας courier στην έδρα της εταιρείας στην Αλεξανδρούπολη (Ψαρών 12-14). Το κόστος αποστολής των επιστροφών επιβαρύνει τον πελάτη. Αποστολές μέσω ταχυδρομείου ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.

 

4)Μόλις παραλάβουμε το δέμα, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω email. Αφού γίνει ο έλεγχος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις απαιτούμενες ενέργειες. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή θα γίνει με έξοδα της εταιρείας. Αν το προϊόν δεν παρουσιάζει πρόβλημα, η επιστροφή επιβαρύνει και πάλι τον πελάτη.

 

Οι επιστροφές που δεν τηρούν τους παραπάνω όρους, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ. Το BMAC.GR φροντίζει η διαδικασία να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και ασφαλής, για την δική σας διευκόλυνση.

Δεν βλέπω εικόνα στις υβριδικές AHD κάμερες

Οι υβριδικές κάμερες έχουν στο καλώδιο ένα joystik για τον χειρισμό ανάλυσης της κάμερας. Αν το καταγραφικό σας είναι αναλογικό με ανάλυση D1 / 960H, κρατήστε για 5 δευτερόλεπτα μέχρι να δείτε την εικόνα στο monitor σας προς την πλευρά που γράφει CVBS και αντίστοιχα προς τις άλλες κατευθύνσεις ( AHD/TVI/CVI) . 

Μπορώ να συνδέσω ασύρματη κάμερα Zmodo στο sPOE NVR Zmodo;

Ναι, το 99% των προϊόντων Zmodo είναι συμβατά μεταξύ τους, το 1%  είναι προϊόντα που έχουν αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού ή έχουν διαφορετική ανάλυση. ( 720p / 1080p – πχ. Κάμερες 1080p δεν μπορούν να δείξουν εικόνα στα 720p NVR).

  • κάμερες POE της εταιρείας Zmodo μπορούν να συνδεθούν στα sPOE καταγραφικά με ανεξάρτητο POE injector.
Δεν μπορώ να συνδέσω την IP κάμερα Zmodo στο smartphone μου

Οι ασύρματες κάμερες της εταιρείας Zmodo έχουν διαφορετικούς τρόπους σύνδεσης με το router, ανάλογα με το μοντέλο κάθε κάμερας ( Zink, EZlink, QRCode ή Wireless devices ). Μερικές έχουν την δυνατότητα σύνδεσης με 2 ή περισσότερους τρόπους. Αν κάποια κάμερα υποστηρίζει Zink, τότε το προτείνουμε για ταχύτερη διαδικασία σύνδεσης.

Μπορώ να συνδέσω τα περιφερειακά etiger στον συναγερμό Chuango;

Ναι, όλα τα περιφερειακά Chuango και eTiger 433Mhz είναι συμβατά μεταξύ τους και μπορούν να συνεργάζονται χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. ( Στα περιφερειακά δεν συμπεριλαμβάνονται οι ασύρματες σειρήνες. πχ. οι Σειρήνες Chuango δεν είναι συμβατές για ασύρματη σύνδεση με τον πίνακα S3 της etiger αλλά μόνο ενσύρματα)

Μπορώ να βλεπω τις κάμερες Zmodo στον υπολογιστή μου;

Ναι, μπορείτε να βλέπετε τις κάμερες Zmodo είτε μεμονωμένα ειτε με το NVR στον υπολογιστή σας, με το Δωρεάν πρόγραμμα Zviewer. 

Επίσης μπορείτε να βλέπετε τις κάμερες και χωρίς εγκατεστημένο λογισμικό απευθείας απο το portal της Zmodo απο το user.zmodo.com χρησιμοποιώντας τα ίδια στοιχεία εισόδου με το smartphone σας.

 

Μετα από διακοπή ρεύματος δεν βλέπω τις κάμερες μου από την εφαρμογή Zviewer, τι κάνω ;

Στην περίπτωση αυτή το router σας έχει ενεργοποιημένο το DHCP και παρέχει αυτόματα την διεύθυνση IP στο καταγραφικό/ κάμερες σας. Θα πρέπει να ανοίξετε την εφαρμογή και να αναζητήσετε τις κάμερες ή το καταγραφικό σας μέσα απο το τοπικό δίκτυο με την νέα ip. 

  • Στην περίπτωση σταθερής IP (Static IP) δεν επηρεάζεται η λειτουργία.