Menu
Το καλάθι

Ωράριο λειτουργίας για τηλεφωνική επικοινωνία : Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 έως 15:30 || 231 220 90 91 || Για ώρες εκτός ωραρίου στείλτε μας  μήνυμα εδώ

Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη (remote CCTV support)

Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη (remote CCTV support)
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • Κωδικός προϊόντος: 080-034
25,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 20,16€

Η εταιρία μας προσφέρει άμεση τεχνική υποστήριξη χωρίς την παρουσία τεχνικού στο χώρο σας.

Τι είναι η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη;

Τα πιο πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται στους σημερινούς υπολογιστές εμφανίζονται συνήθως μετά την εγκατάσταση κάποιου προγράμματος ή συσκευής ή και ακόμα μετά την εγκατάσταση αναβαθμίσεων του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή μας, έχουν δηλαδή να κάνουν με το λογισμικό. Με τη σημερινή τεχνολογία μπορούμε να επιλύσουμε όλα σχεδόν τα προβλήματα λογισμικού (software) με service (τεχνική υποστήριξη υπολογιστών) εξ' αποστάσεως. Χωρίς να χρειαστεί η επίσκεψη κάποιου τεχνικού μας στο χώρο σας.

Χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν ειδικό πρόγραμμα για απομακρυσμένη σύνδεση (remote connection), μπορείτε να μας δώσετε τον προσωρινό έλεγχο του υπολογιστή σας ώστε ένας τεχνικός μας να μπορεί να κάνει διάγνωση ή και ρύθμιση στον υπολογιστή σας ή στο Router / καταγραφικο σας. Με τη διαδικασία αυτή και φυσικά με τη δική σας παρουσία μπορεί ο τεχνικός μας να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στον υπολογιστή σας, σαν να ήταν στο χώρο σας.

Σχετικά με την ασφάλεια σας

Πολλοί πελάτες μέχρι να γνωρίσουν τη διαδικασία Remote Support (υποστήριξη εξ' αποστάσεως) είναι αρκετά επιφυλακτικοί γιατι φοβούνται μήπως διαρρεύσουν τα αρχεία τους ή μήπως ο τεχνικός θα μπορεί να ελέγχει ανα πάσα στιγμή τον υπολογιστή τους χωρίς την δική τους εξουσιοδότηση.

Διαβάστε παρακάτω γιατί η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη είναι ασφαλέστερη από την φυσική παρουσία του τεχνικού στον χώρο σας.

  • Τιπότα δεν εγκαθίστατε απο το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστήριξης στον υπολογιστή σας. Δηλαδή αν εσείς δεν εκτελέσετε το πρόγραμμα δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθεί κανείς στον υπολογιστή σας.
  • Ακόμα και αν εκτελέσετε το ειδικό πρόγραμμα, δεν μπορεί ο τεχνικός να συνδεθεί χωρίς του δώσετε τον τυχαίο κωδικό πρόσβασης (ο οποίος δημιουργείτε από το πρόγραμμα για το Remote Support κάθε φορά που εκτελείται). Ο κάθε κωδικός δημιουργείτε μόνο για μια συνεδρία και δίδεται από έσας στον τεχνικό μας.
  • Καθ' όλη τη διάρκεια της συνδερίας τεχνικής υποστήριξης, οι κινήσεις του τεχνικού φαίνονται στην οθόνη του χρήστη και έτσι μπορεί να παρακολουθεί το τι γίνεται και φυσικά μπορεί να μάθει νέα πράγματα απο τη διαδικασία.
  • Ανά πάσα στιγμή μπορεί ο πελάτης να διακόψει τη συνεδρία με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
  • Η υποστήριξη εξ' αποστάσεως (remote support) δίνει πολύ μεγάλη ασφάλεια και άνεση στον πελάτη αφού μπορεί ο πελάτης να παρακολουθεί στην οθόνη του όλη την διαδικασία ώσπου o τεχνικός μας να λύσει το πρόβλημα του υπολογιστή του.

Γιατί να επιλέξω την απομακρυσμένη υποστήριξη

  • Είναι Άμεση: Ενας τεχνικός μπορεί άμεσα να ξεκινήσει απομακρυσμένη συνεδρία υποστήριξης κατόπιν αίτησης του πελάτη.
  • Είναι φθηνότερη: Το κόστος της υποστήριξης εξ' αποστάσεως είναι περίπου το μισό από τη χρέωση που κάνει ο τεχνικός στο χώρο σας. Επειδή δεν χρειάζονται έξοδα μετακίνησης και χρόνος κίνησης από και προς την έδρα του πελάτη τα οποία ουσιαστικά τα πληρώνει ο πελάτης σε περίπτωση φυσικής παρουσίας τεχνικού στο χώρο του.
  • Έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα: Ο πελάτης παρακολουθεί τις κινήσεις του τεχνικού, μαθαίνοντας παράλληλα τη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος.

Εάν υπάρχουν προβλήματα που αφορούν ελαττωματικό υλικό καθώς και κάποια δύσκολα προβλήματα Software δεν μπορούν να επιλυθούν με τη χρήση της απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης.

Πόσο θα κοστίσει η Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη

Η χρεώση της τεχνικής υποστήριξης εξ' αποστάσεως γίνεται με την ώρα. Το ελάχιστο ποσό χρέωσης αντιστοιχεί σε μισή ώρα. Αυτό σημαίνει πως αν ο τεχνικός παραμείνει συνδεδεμένος είτε μισή ώρα για να επιλύσει το πρόβλημα στον υπολογιστή σας είτε 10 λεπτά θα χρεωθείτε το ελάχιστο ποσό χρέωσης πού είναι τα 30 λεπτά. Αν ο τεχνικός χρειαστεί 50 λεπτά για να επιλύσει το πρόβλημα τότε η χρέωση θα είναι για 60 λεπτά (1 ώρα τεχνικής απομακρυσμένης υποστήριξης).

Το κόστος απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης πρέπει να προπληρωθεί.

  • 30 λεπτά Απομακρυσμένης Τεχνικής Υποστήριξης : 25€

Ενδεικτικές υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστείτε είναι : Port forwording / Παραμετροποίηση – Αναβάθμιση καταγραφικού ( NVR / DVR ), ρύθμιση λογισμικού του καταγραφικού στον ηλεκτρονικού υπολογιστή σας.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Κακή Καλή