1.Ακύρωση Παραγγελίας
Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης μιας παραγγελίας ή μέρους αυτής, για όσο διάστημα δεν έχει εκτελεστεί. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την BMAC.GR για να πραγματοποιηθεί η ακύρωση. Διαφορετικά θα πρέπει να προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής προϊόντων.
 
2.Επιστροφές προϊόντων
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με το Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα παράδοσης-επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Τα προϊόντα σε κάθε περίπτωση πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη και να συνοδέυονται με όλα τα έγγραφα που είχε κατά την παράδοσή του.
Τα προϊόντα που έχουν “Δωρεάν μεταφορικά” σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων – πίστωσης τους θα χρεώνονται το κόστος αποστολής που είχε επιβαρυνθεί αρχικά η εταιρεία. 
Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί και δοκιμαστεί από τον πελάτη στα οποία η εταιρεία παρείχε τεχνική υποστήριξη, δεν μπορούν να επιστραφούν εφόσον δεν παρουσιάζουν τεχνική βλάβη – ελάττωμα.
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να παραδίδονται στην έδρα της εταιρείας. Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη, ούτε έχει την υποχρέωση να παραλαμβάνει δέματα η εμπορεύματα εκτός των προαναφερθέντων συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφοράς ( πχ. ΕΛΤΑ )
 
Μπορείτε να επιστρέψετε δέματα και με BOXNOW (ζητήστε μας στα σχόλια της επιστροφής να σας σταλεί ο αριθμός επιστροφής για locker)
 
 

3.Επιστροφές εντός εγγύησης ή βλάβης  
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό ή παρουσιαστεί βλάβη, ο πελάτης μπορεί να το αποστείλει στο service της εταιρείας για επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον είναι εντός εγγύησης. 
Η διαδικασία επιστροφής είναι η εξής και ισχύει για όλες τις περιπτώσεις( καινούργιο, προβληματικό, κτλ):
  1. Συμπληρώνετε την φόρμα επιστροφής μέσα από το site μας. Είναι πολύ σημαντικό για μας να γνωρίζουμε από ποιον προέρχεται η επιστροφή και με ποια αιτιολογία, ώστε να φτάσει το δέμα σας με ασφάλεια και να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα. Η εταιρεία προσφέρει τεχνική κάλυψη μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το κατάστημά μας.
  2.  Αφού συμπληρώσετε την φόρμα και συμφωνήσετε με τους όρους επιστροφών, θα πακετάρετε προσεκτικά το δέμα ώστε να μην προκληθεί ζημιά κατά την μεταφορά του. 
  3. Η αποστολή όλων των επιστροφών γίνεται με παράδοση εταιρείας courier στην έδρα της εταιρείας: BMAC.GR, Μοσχονησίων 2 , Αλεξανδρούπολη, T.K 68131 
Το κόστος αποστολής των επιστροφών επιβαρύνει τον πελάτη. Αποστολές μέσω ταχυδρομείου ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
 
Με την παραλαβή του δέματος, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω email. Αφού γίνει ο έλεγχος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις απαιτούμενες ενέργειες. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή θα γίνει με έξοδα της εταιρείας. Αν το προϊόν δεν παρουσιάζει πρόβλημα, η επιστροφή επιβαρύνει και πάλι τον πελάτη. Οι σκληροί δίσκοι και τα περιφερειακά που περιλαμβάνονται σε σετ εκτός εγγύησης, παραλαμβάνονται και αποστέλλονται με έξοδα του πελάτη.
 
Οι επιστροφές που δεν τηρούν τους παραπάνω όρους, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
 
4. Επιστροφές εκτός εγγύησης
 
Η διαδικασία επιστροφής σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος όταν αυτό είναι εκτός εγγυήσεως, θα πρέπει πρώτα να υπάρχει συνεννόηση -επικοινωνία με το κατάστημα, ώστε να διαπιστωθεί αν το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί. Η αποστολή και η επιστροφή του/των προϊόντων γίνεται με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Υποχρέωση του καταναλωτή είναι η συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής μέσα από την ιστοσελίδα. Όλες οι επιστροφές γίνονται με εταιρεία courier της επιλογής σας και παράδοση στον χώρο μας (Όχι ΕΛΤΑ).
 
5.Επιστροφές χρημάτων ( εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς) 
Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος αλλά την επιστροφή του, τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται στον πελάτη με τρόπο αντίστοιχο με αυτόν που πλήρωσε. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να έχει παραληφθεί και ελεγχθεί από την BMAC.GR για το κατά πόσο πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Τα προϊόντα που έχουν “Δωρεάν μεταφορικά” σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων – πίστωσης τους θα χρεώνονται το κόστος αποστολής που είχε επιβαρυνθεί αρχικά η εταιρεία.